Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Általában, a hírlevelezés hallatán sokan gondolnak a kéretlen levelekre, a spam-ekre. Valójában ez a képzettársítás az, ami sokat ront az online marketingnek ennek az ágán. - Webmarketing magazin
részletek »

Melyik a jó hírlevél feliratkozási módszer?

Webmarketing magazin, amely segít az internetes megjelenésben, bemutatja a honlapkészítés és a honlap népszerűsítés lehetőségeit, nem megfeledkezve azok buktatóiról sem.
Webmarketing magazin
Itt vagy: Webmarketing magazin » Hír olvasása
Oszd meg másokkal
Melyik a jó hírlevél feliratkozási módszer?
Melyik a jó hírlevél feliratkozási módszer?
Általában, a hírlevelezés hallatán sokan gondolnak a kéretlen levelekre, a spam-ekre. Valójában ez a képzettársítás az, ami sokat ront az online marketingnek ennek az ágán.
Éppen ezért, a hírlevelezés során szem előtt kell tartani, a hatályos törvényeket, valamint az alapvető szabályokat, a kialakult eljárásokat ahhoz, hogy hírleveleinket el is olvassa a célközönség minél nagyobb hányada.

Nagyon fontos tényező, hogy sose folytassunk kéretlen hírlevelezést.
Nem szabad elfelejteni, hogy nemcsak vállalkozások, hanem magánszemélyek esetén kéretlen a hírlevél, ha nem iratkozott fel rá előzetesen. Ugyanakkor kéretlen levél a hírlevélküldés engedélyezését kérő email is.


A legjobb megoldás, ha az online marketing egyéb eszközeivel lehetőséget biztosítunk az érdeklődőinknek, hogy önként feliratkozzanak hírleveleinkre. A feliratkozás egyszerűsített formája az "opt-in".

Mivel a feliratkozás folyamata a hírlevél olvasók között egy gyors döntés, manapság inkább a kettős megerősítés megoldását érdemes alkalmazni a hírlevelezés során. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy miután a megfelelő webes felületen a látogatónk feliratkozik hírlevelünkre, meg is erősítse azt egy kapott e-mail üzeneten keresztül. Ezt a megoldást "double opt-in" néven ismerjük. Ennek nem csak lélektani hatása van, de ilyen módon megbizonyosodhatunk afelől, hogy hírlevelünk ahhoz a személyhez jut el, aki ténylegesen fel is iratkozott rá.
Hirdetés
Szólj hozzá a cikkhez
FIGYELEM! A cikk felhasználása, utánközlése kizárólag a tlap szerkesztő engedélyével lehetséges! Kérek engedélyt
Címkék - hírlevél, marketing, online marketing
Nyomtatás
Oldalajánló
Vissza a hírekhez
Szólj hozzá
- 2011-10-25 08:46:14
Szólj hozzá a cikkhez

Új hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezned oldalunkra.

Bejelentkezés
Regisztráció
Eddigi hozzászólások
Még nem érkezett hozzászólás a cikkhez
Tuti menü